Regulamin [PDF]
ParkHotel Łysoń
Inwałd, ul. Wadowicka 169a
34-120 Andrychów
- Pomieszczenia mieszkalne w hotelu ParkHotel Łysoń, zwane dalej pokojami wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 i kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- Jeśli najemca pokoju, zwany dalej gościem hotelowym nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- Bezpieczeństwo pobytu w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń, podczas nieobecności
gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie,
- W miarę posiadanych możliwości udostępnić inny pokój lub w inny sposób załagodzić
niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- Udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- Budzenie o wyznaczonej godzinie,
- Przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
- Hotel odpowiada za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe oraz dzieła sztuki wyłącznie w przypadku złożenia ich do depozytu hotelowego. W szczególnych przypadkach Hotel ma prawo odmówić depozytu.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uregulował należną za pobyt opłatę.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić na recepcji.
- Osoby Niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie innych gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Wszelkie zmiany w rezerwacji można zgłosić nie później, niż na 7 dni przed planowaną datą przyjazdu.
- Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu rezerwacji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- W przypadku nie dojazdu, jak i również nie zgłoszenia tego odpowiednio wcześniej wpłącony zadatek nie jest zwracany.