Sprawdź termin

Regulamin

Regulamin [PDF]

ParkHotel Łysoń
Inwałd, ul. Wadowicka 169a
34-120 Andrychów

  1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu ParkHotel Łysoń, zwane dalej pokojami wynajmowane są na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 i kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
  3. Jeśli najemca pokoju, zwany dalej gościem hotelowym nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu.
  5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
  6. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  7. Hotel ma obowiązek zapewnić
    • Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
    • Bezpieczeństwo pobytu w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
    • Profesjonalną i uprzejmą obsługę,
    • Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń, podczas nieobecności
      gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie,
    • W miarę posiadanych możliwości udostępnić inny pokój lub w inny sposób załagodzić
      niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  8. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    • Udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
    • Budzenie o wyznaczonej godzinie,
    • Przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
  9. Hotel odpowiada za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe oraz dzieła sztuki wyłącznie w  przypadku złożenia ich do depozytu hotelowego. W szczególnych przypadkach Hotel ma prawo odmówić depozytu.
  10. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  11. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  12. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych.
  13. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uregulował należną za pobyt opłatę.
  14. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić na recepcji.
  15. Osoby Niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  16. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00.
  17. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
  18. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  19. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie innych gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
  20. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
  21. Wszelkie zmiany w rezerwacji można zgłosić nie później, niż na 7 dni przed planowaną datą przyjazdu.
  22. Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu rezerwacji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  23. W przypadku nie dojazdu, jak i również nie zgłoszenia tego odpowiednio wcześniej wpłącony zadatek nie jest zwracany.

Masz pytania? Chcesz zarezerwować pobyt?

Zadzwoń, chętnie doradzimy! RECEPCJA33 432 22 02

Kontakt

ul. Wadowicka 169 a, Inwałd
34-120 Andrychów
33 432 22 02


Bank PKO BP S.A.
PL 96 1020 2430 0000 8202 0044 7268

Docenili nas

Akceptujemy

Restauracja Mickiewicza

Zapraszamy także do naszej drugiej restauracji w centrum Andrychowa.

Zobacz